تفاوت منبع دوجداره با منبع کویل دار | 20 درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

تفاوت منبع دوجداره با منبع کویل دار | 20 درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

تفاوت منبع دوجداره با منبع کویل دار : مجموعه عظیم مشهد بخار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع تفاوت منبع دوجداره با منبع کویل دار را با ارزانترین قیمت در بین کارخانجات تولید کننده تا 20% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت منبع دوجداره در ایران- مشخصات فنی منبع کویل دار- منبع کویل دار عمودی- منبع دوجداره پلاستیکی- منبع دوجداره پکیج- ساختمان منبع دوجداره- قیمت اسید شویی منبع کویل دار- مبدل حرارتی کویل دار که تخصص مجموعه بزرگ مشهد بخار


تفاوت منبع دوجداره با منبع کویل دار : مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت منبع دوجداره در ایران- مشخصات فنی منبع کویل دار- منبع کویل دار عمودی- منبع دوجداره پلاستیکی- منبع دوجداره پکیج- ساختمان منبع دوجداره- قیمت اسید شویی منبع کویل دار- مبدل حرارتی کویل دار خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع تفاوت منبع دوجداره با منبع کویل دار باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

تفاوت منبع دوجداره با منبع کویل دار - مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع منبع کویل دار در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت منبع دوجداره در ایران- مشخصات فنی منبع کویل دار- منبع کویل دار عمودی- منبع دوجداره پلاستیکی- منبع دوجداره پکیج- ساختمان منبع دوجداره- قیمت اسید شویی منبع کویل دار- مبدل حرارتی کویل دار  با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از منبع کویل دار را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

تفاوت منبع دوجداره با منبع کویل دار-  منبع کویل دار طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید منبع کویل دار لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

تفاوت منبع دوجداره با منبع کویل دار

در این مقاله قصد داریم به مقایسه دو منبع تولید آب گرم (منبع کویلی و منبع دوجداره) که در مصارف خانگی و صنعتی کاربرد فراوانی دارند بپردازیم.منبع دوجداره و منبع کویلی،هر دو از تاسیسات حرارت مرکزی یا گرمایش مرکزی هستند که در موتورخانه ها نصب و مورد استفاده قرار می گیرند و توسط آنها می توان گرمای مورد نیاز ساختمان را از طریق آب تامین و کنترل نمود.اما این دو منبع دارای تفاوت ها،مزایا و معایبی هستند که در ادامه به بررسی هر یک خواهیم پرداخت.

منبع دوجداره

این منبع از دو استوانه داخلی و خارجی که میان آنها فضای خالی وجود دارد تشکیل میشود.در استوانه داخلی آب سرد و در خارجی آب گرم تولید شده توسط دیگ بخار وارد میشود و اختلاف دمای موجود بین بخش های داخلی و خارجی موجب انتقال دما و گرم شدن آب مجرای داخلی می گردد.نمونه بارز منبع دوجداره، آب گرم کن های ساختمانی میباشند که با اتصالات متعدد با موتورخانه و دیگ بویلر در ارتباط هستند.

تفاوت منبع دوجداره با منبع کویل دار | 30 درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

مزایای منبع دوجداره

  • مناسب جهت استفاده در موتورخانه های سبک و خانگی
  • عدم افت فشار بدلیل دولایه بودن ساختار منبع
  • بازدهی 98 درصد در تولید آب گرم
  • مقرون به صرفه و ارزان تر نسبت به سایر مبدل های حرارتی
  • عدم نیاز به پمپ سیرکولاتور(پمپ برگشت)

معایب مخزن دوجداره

  • نامناسب جهت استفاده در محیط هایی با مصرف آب گرم بالا
  • افت حرارتی بالا نسبت به سایر انواع آبگرم کن
  • سخت و پر هزینه بودن تعمیر ترک،سوراخ های ایجاد شده در لایه درونی منبع،پوسیدگی، نشتی، خوردگی و... به دلیل عدم دسترسی آسان

منبع کویلی

این منبع که به منبع کویل دار نیز معروف است،از بدنه استوانه ای از جنس ورق گالوانیزه گرم و چند لوله مسی تشکیل میشود که آب داغ و بخار خروجی از دیگ بویلر وارد کویل ها (لوله های مسی) شده و آب سرد ورودی به مخزن استوانه ای را گرم می کند.منبع کویلی جهت تولید و ذخیره آبگرم مصرفی در مصارف خانگی ، تجاری و صنعتی سبک و نیمه سنگین استفاده می شود.منابع کویل­ی در دو نوع افقی و عمودی موجود هستند که از نظر کارآیی و استفاده تفاوت چندانی ندارند،اما منابع عمودی به دلیل اشغال کمتر سطح، بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند.

تفاوت منبع دوجداره با منبع کویل دار | 30 درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

مزایای منبع کویلی

  • تعمیر آسان هر نوع خرابی و ترکیدگی به دلیل تک جداره بودن آن
  • عدم قطع شدن فرآیند تولید آب گرم در صورت خرابی یکی از کویل ها
  • ضریب انتقال حرارت بالاتر نسبت به سایر انواع مبدل های حرارتی
  • افت حرارتی کم بخاطر استفاده از لوله های مسی متعدد در داخل منبع
  • سهولت در شستشوی منبع، رسوب زدایی و حتی تعویض کویل

معایب منبع کویل دار

  • قیمت بالاتر نسبت به سایر انواع مبدل های حرارتی
  • نیاز ضروری به پمپ گردش یا سیرکولاتور
  • نیاز به مصرف انرژی بالا
  • اشغال حجم بالایی از فضا نسبت به سایر انواع آبگرمکن ها

تفاوت منبع دوجداره با منبع کویل دار

منبع کویلی در واقع نسل جدیدی از منبع دوجداره می باشد که اصلی ترین تفاوت آنها در وجود دو مخزن استوانه ای تو در تو در نوع دوجداره است. این درحالیست که برای منابع کویل دار تنها از یک بدنه استوانه ای استفاده شده و تبادل دما با کویل ها انجام میشود.در ادامه به مقایسه این دو منبع از دیدهای مختلف میپردازیم.

مقایسه منبع کویلی و دوجداره از نظر ظرفیت استفاده

همانطور که میدانید جهت انتقال حرارت بیشتر، نیازمند سطح حرارتی بیشتری بین آب گرم مصرفی و آب داغ در گردش میباشد.در صورت افزایش اندازه منبع، نسبت سطح به حجم در منبع دوجداره کاهش می یابد و در نتیجه بازده منبع دوجداره کم خواهد شد.به طور کلی بازده حرارتی منبع دوجداره و کویلی تا مقدار 600 لیتر تقریبا یکسان میباشد اما در مقادیر حدود 1000 لیتر این مقدار در منبع دوجداره،کاهش پیدا می کند و باید از منبع کویل دار استفاده نمود.در نتیجه استفاده از منبع کویل دار در ظرفیت های بالاتر،با توجه به مصرف سوخت کمتر نسبت به منبع دوجداره توصیه میشود.

مقایسه هزینه خرید منبع کویلی و دوجداره

منبع کویلی در مقایسه با منبع دوجداره،به دلیل داشتن کویل‌های مسی و صفحه لوله و کلگی چدنی و فلنج دارای قیمت بالاتری میباشد.از طرفی استفاده از منبع کویل دار ایستاده (به دلیل دارا بودن پمپ در گردش و کویل مسی بیشتر برای ایجاد بازده مناسب) نسبت به منبع کویل دار خوابیده و منبع دوجداره نیز هزینه بیشتری دارد.

مقایسه منبع دوجداره و کویل دار با توجه به آب مصرفی

اگر آب مصرفی شما دارای املاح معدنی بالایی باشد،رسوب و خوردگی در منبع زیاد خواهد بود.در صورت وجود رسوبات زیاد،کویل مسی نیاز به اسید شویی پیدا میکند که این کار تا 2 بار قابل انجام است و پس از آن نیاز به تعویض منبع میباشد. درنتیجه در این مناطق،نیاز است که هر چند وقت یکبار منبع تعویض شود.با توجه به این که منبع دوجداره ارزان تر از منبع کویلی میباشد،بهتر است از منبع دوجداره استفاده گردد که هنگام تعویض هزینه کمتری را متحمل شوید.

مقایسه هزینه تعویض منبع کویل دار و دوجداره

تعویض منبع کویل دار نسبت به منبع دوجداره دارای هزینه کمتری است.اما در صورتی که قصد دارید به جای منبع دوجداره از منبع کویل دار یا برعکس استفاده کنید ممکن است هزینه های بیشتری را بابت تعویض لوله کشی پرداخت کنید.هزینه منبع کویل دار بر اساس چند فاکتور مهم تعیین می شود که مهم ترین آنها شامل ظرفیت مخزن، نوع و تعداد کویل ها، جنس بدنه و کیفیت به کار رفته در تمام مراحل ساخت منبع می باشد.همچنین توجه داشته باشید که،نصب و راه اندازی منبع کویلی و جایگزینی آن به جای منبع دوجداره، بایستی توسط افراد ماهر و کارآزموده انجام شود.

تفاوت منبع دوجداره با منبع کویل دار - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – سیستم روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – سیستم روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.